Najčastejšie otázky a odpovede

Behom našej práce vznikajú časté a mnohokrát rovnaké otázky od vás. Preto sme tie najčastejšie otázky a odpovede na ne vytvorili práve tu. Veríme, že vám pomôžu pri vašich nákupoch a nájdete riešenie, ktoré ste hľadali.

Môžem zmeniť spôsob dopravy alebo platby?

ÁNO. Dopravu aj platbu je možné zmeniť. Stačí nám zavolať alebo napísať.

 

Nešlo mi zaplatiť kartou cez platobnú bránu. Čo môžem robiť?

Sú situácie, kedy sa nepodarí otvoriť platobnú bránu alebo neprejde platba kartou. V tomto prípade sa nám ozvyte a platbu môžme zmeniť na inú, napríklad prevod alebo dobierku.

 

Nestihla som si vyzdvihnúť balík, pošlete ho znova?

ÁNO. Ak sa vám nepodarilo včas balík s objednávkou vyzdvihnúť, zavolajte nám. Balík sa najprv musí vrátiť opäť k nám a následne vieme balík znova poslať. Musíme však upozorniť, že opätovné poslanie je spoplatnené. Ak viete, že idete preč a balík si nestihnete vyzdvihnúť, napíšte do poznámky, kedy chcete, aby sme vám balík poslali.

 

Posielate balíky aj do zahraničia?

ÁNO. Balík vám pošleme aj do zahraničia. V tomto prípade prosím urobte objednávku a napíšte kam by ste chceli balík poslať. Balík naceníme a rozhodnete sa, či ho chcete poslať. Následne pošleme faktúru, ktorú treba uhradiť za objednávku aj s dopravou. Po pripísaní čiastky na účet, vám balík bude poslaný.

 

Je možné platiť aj v inej mene?

NIE. Túto možnosť neposkytujeme a ani neplánujeme zaviesť.

 

Dá sa kúpiť aj bežný produkt a nielen vzorka?

ÁNO. Uvedomujeme si, že mnohé vzorky, ktoré ste vyskúšali sa vám páčia a máte záujem o bežnú veľkosť produktu. Už teraz môžete nájsť pri mnohých vzorkách možnosť kúpy aj klasických veľkostí. Ak ste takú možnosť nenašli, napíšte nám a dáme vám vedieť, či je možné produkt zakúpiť a za akú cenu.